Warunki korzystania

Prywatność i bezpieczeństwo

Wszystkie zgromadzone dane są własnością FEDE & AMORE d.o.o. i nie zostaną nikomu udostępnione, za wyjątkiem firm kurierskich, które będą potrzebować adresu, aby dostarczyć przesyłkę. Jeżeli użytkownik wyrazi zgodę, zgromadzone informacje będą także wykorzystywane do informowania o nowych produktach. Jeśli strona kiedykolwiek zostałaby wykupiona lub przejęta, to wtedy wszystkie informacje stają się własnością nowego właściciela i firmy. Zastrzegamy sobie prawo do udostępnienia wszystkich informacji, jeśli zostaniemy o to poproszeni przez policję lub inne organy ścigania, a ich prośba zostanie uzasadniona odpowiednim nakazem sądowym lub gdy zostaniemy poinformowani o trwającym postępowaniu. Na stronie znajduje się kilka odnośników, które przekierowują do innych witryn. Nie odpowiadamy w żaden sposób za ich zawartość czy regulamin. Sugerujemy, aby dokładnie przeczytać zasady obowiazujące na każdej z takich stron. Wykorzystujemy najnowsze i najbardziej zaawansowane metody bezpieczeństwa, przechowywania i transferu danych. Wszystkie niezwykle istotne informacje, jak dane karty bankowej kodowane są za pomocą SSL. Musimy jednak poinformować, że wysyłanie i przechowywanie informacji przez internet, nigdy nie jest w 100% bezpieczne. Dlatego, nie możemy zagwarantować absolutnego bezpieczeństwa. Nasza witryna wykorzystuję "ciasteczka", które są małymi plikami tekstowymi, zawierającymi informacje o twoim komputerze, jednak zupełnie nieszkodliwymi. Nie możemy być także pociągnięci do odpowiedzialności, za jakiekolwiek szkody wyrządzone dla twojego komputera, ponieważ korzystanie z naszej strony jest dobrowolne i przeprowadzone na własne ryzyko. Nie odpowiadamy także za zawartość czy błędy na stronach osób trzecich. Nasz dostawca hostingu, automatycznie zbiera takie informacje jak adres IP, używana w tym momencie przeglądarka, system operacyjny, czas wizyty itp. Takie informacje są wykorzystywane wylącznie w celach statystycznych. Dostawca nie ma dostępu do jakichkolwiek prywatnych informacji, w tym do danych osobowych. Za ochronę danych osobowych w dużej mierze jest odpowiedzialny także użytkownik. Użytkownik wybiera swoją nazwę użytkownika, bezpieczne hasło oraz powinien uzbroić swoje środowisko pracy w odpowiedni program anty-wirusowy. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany istniejących warunków w każdej chwili. O wszystkich zmianach będziemy informować na stronie i zachęcamy, aby dokładnie je przeczytać przy każdej ewentualnej zmianie.

Ogólne warunki korzystania

Ogólne warunki korzystania tej strony są zgodne z prawami ochrony klienta i międzynarodowym kodeksem handlu internetowego. Wszyscy użytkownicy, zobowiązują się przestrzegać obowiązujących zasad i warunków. Automatycznie uważa się, że każdy użytkownik przeczytał regulamin i akceptuję wszystkie obowiązujące tutaj zasady. Zawartość całej strony jest chroniona prawami autorskimi i jakiekolwiek kopiowanie, udostępnianie, drukowanie czy publikowanie zgromadzonej tu treści bez zgody autora jest zakazane.

Zakupy przez internet

Zakup został przetworzony, jedynie gdy zamówione produkty zostały dostarczone lub gdy odpowiedni list, zawierający informacj od dostawie został wysłany. Automatycznie wygenerowany e-mail nie zalicza się jako potwierdzenie zakupu. Zawsze staramy się na bieżąco uzupełniać nasze zapasy na magazynie oraz dbamy o to, aby klient otrzymał swoją przesyłkę jak najszybciej. Aczkolwiek, nie możemy zagwarantować dostępności produktu czy przewidywanego czasu oczekiwania na przesyłke, ponieważ nie mamy żadnego wpływu na produkcję i dystrybucję produktów. Po zakupieniu produktu w naszym sklepie internetowym, klient może zmienić zamówienie tylko, jeśli produkt nie został jeszcze wysłany a nowy produkt będzie droższy niż ten, który został pierwotnie zamówiony. Niestety, gdy zamówienie zostało już wysłane, nasza obsługa klienta nie może tego odwrócić.

Ceny

Ze względu na szybko zmieniającą się sytuację w biznesie, ceny nie mają określonego czasu trwania i mogą być zmienione w każdej chwili. Wszystkie ceny zawierają VAT i obowiązują po potwierdzeniu przez sprzedającego. Jednakże, ze względu na to, że prawie codziennie odświeżamy ceny, mogą wystapić pomyłki od czasu do czasu. W takich przypadkach, klient zostanie poinformowany o nowej cenie czy warunkach, a zamówienie będzie można anulować w każdej chwili. Aczkolwiek, zazwyczaj w takich sytuacjach oferujemy przystępną ofertę, aby zrekompensować naszą pomyłkę i utrzymać zadowolenie klienta z naszych usług na najwyższym poziomie.

Płatności

Przy zakupach internetowych, akceptujemy następujące płatności: Paypal, Klarna, SEPA, Visa, MasterCard, American Express, Discover, JCB, oraz Diner’s Club lub w wybranych regionach, także płatność przy odbiorze. Wszystkie produkty pozostają własnością FEDE & AMORE d.o.o., dopóki pełna płatność za produkty nie zostanie przetworzona.

Zakupy

Wyróżniamy czery główne kroki podczas robienia zakupów. Znajdują się one poniżej: Złożenie zamówienia: Klient wypełnia odpowiedni formularz, wpisując w puste pola swoje dane. Metoda płatności: Tutaj klient wybiera preferowaną formę płatności. Potwierdzenie zakupu: Klient dostaję maila potwierdzającego, że zamówienie zostanie wysłane w przeciągu najbliższych 24 godzin.

Zwroty

Zwrot produktu jest możliwy pod kilkoma warunkami. Każdemu klientowi przysługuję prawo do zwrócenia produktu(-ów) bez podania przyczyny do 14 dni od otrzymania przesyłki wraz z pełnym zwrotem pieniędzy. Aby spełnić ten warunek, należy odesłać produkt przed upływem 14 dni od jego otrzymania. Bierzemy tutaj pod uwagę date odesłania, a nie datę pojawienia się przesyłki z powrotem u nas. Klient musi odpowiedzieć na e-mail potwierdzający, który otrzymał i poinformować sprzedającego o takim zwrocie. Wszystkie koszty przesyłki przy takim zwrocie są pokrywane przez kupującego. Klient ma prawo do otrzymania pełnego zwrotu pieniędzy, jeżeli produkt(-y) przez niego odesłane nie są uszkodzone, umieszczone są w oryginalnym opakowaniu i zawierają wszystkie dodatkowe przedmioty, jak instrukcja obsługi czy podręcznik użytkownika. W przypadku jakiegokolwiek uszkodzenia produktu, brakującej instrukcji obsługi czy braku jakiegolwiek innego przedmiotu dodatkowego, FEDE & AMORE d.o.o. ma prawo do odmowy zwrotu pieniędzy częściowo bądź w całości. Zwrot następuje do 14 dni od otrzymania produktu(-ów). Kwota zostanie zwrócona na konto bankowe klienta lub otrzyma on zniżkę na następny zakup. Zalecamy naszym klientom odpowiednie zabezpieczenie i dokładne owiniecię produktu(-ów) przed wysłaniem. Nie zwracamy pieniędzy w postaci gotówki.

Anulowanie zamówień

Klient może anulować zamówienie do dwóch godzin po zÅ‚ożeniu zamówienia przez telefon lub e-mail. Wiadomość MUSI zawierać poniższe informacje: • Temat: Anulowanie zamówienia • Wiadomość: a. Nazwa produktu b. ImiÄ™ i nazwisko klienta c. Adres klienta

Niedostarczone przesyłki

Klient musi zaakceptować przesyłkę i zapłacić za nią zgodnie z obowiązującym kodeksem. W przypadku, gdy klient nie zaakceptuję przesyłki, która została wysłana za pobraniem i po upływie czasu oczekiwania na odbiór przesyłki (15 dni) na poczcie czy innym centrum składowania paczek, powróci ona na adres firmowy, NIE zalicza się to jako anulowanie zamówienia. Taki kontrakt wciąż obowiązuję, a nie zaakceptowanie przesyłki traktuję się jako jednostronne, niezapowiedziane odstąpienie od umowy przez klienta. W takich przypadkach, gdy klient nie zaakceptuje przesyłki, naraża firmę na straty finansowe i jest zobowiązany zapłacić za koszty przesyłki i poniesione koszty administracyjne, związane ze zwróceniem przedmiotu na adres firmy, na co zostanie wystawiony odpowiedni rachunek, ponieważ klient NIE zakończył kontraktu. W przypadku, gdy również taki rachunek nie zostanie zapłacony, sprawa zostanie rozstrzygnięta przez zewnętrzną firmę na nasz wniosek. W przypadku jakichkolwiek nielegalnych czy nieuczciwych działań, zarejestrowany adres IP zostanie przetworzony do odpowiednich organów i zgłoszony. Taka opłata wynosi 25 EUR z wyłączeniem VAT, a w jej skład wchodzą koszty: administracyjne, przygotowania paczki, wysyłki i transportu paczki z powrotem do firmy.

Gwarancja

Gwarancja danego przedmiotu jest ustalana przez producenta, ale nigdy nie jest krótsza niż dwa lata. Wszystkie produkty, zakupione w naszym sklepie internetowym posiadajÄ… ważnÄ… gwarancjÄ™ od producenta. Okres gwarancyjny rozpoczyna siÄ™ w dniu zakupu produktu i może być przetworzony tylko przy okazaniu kopii oryginalnej faktury i rÄ™kojmi. Zazwyczaj szybciej jest oddać produkt do naprawy lub wymiany do autoryzowanych sklepów serwisowych; aczkolwiek my także oferujemy wsparcie dla klienta odnoÅ›nie wszystkich formalnych spraw zwiÄ…zanych z gwarancjÄ…. Wszystkie warunki podane przez producenta, muszÄ… zostać speÅ‚nione, aby skorzystać z przysÅ‚ugujÄ…cej gwarancji. Aby uzyskać pomoc odnoÅ›nie gwarancji, prosimy skontaktować siÄ™ z nami poprzez odpowiedzenie na e-mail z potwierdzeniem zakupu. Taki e-mail, musi zawierać poniższe informacje: przedmiot (numer seryjny, jeżeli takowy wystÄ™puje), opis wady, data zakupu w sklepie internetowym, numer faktury i adres dostawy. DoÅ‚ożymy wszelkich staraÅ„, aby pomóc z dopeÅ‚nieniem gwarancji. Gwarancja nie przysÅ‚ugujÄ™ w poniższych okolicznoÅ›ciach: • Fizyczne uszkodzenie przedmiotu • Zużycie przedmiotu spowodowane używaniem • Uszkodzenia w wyniku niepoprawnego, nieadekwatnego lub niedbaÅ‚ego używania przedmiotu

Dostawa

Przesyłka jest dostarczana przez takie firmy jak: DHL, GLS, TNT, DPD. Zawsze staramy się, aby wysyłka wszystkich przedmiotów, będących na stanie, została zrealizowana jak najszybciej - w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia. W przypadkach, gdy zamówiony przedmiot nie jest już dłużej dostępny, poinformujemy o przewidywanym czasie wysłania produktu. Czas dostawy nigdy nie przekracza 15 dni, aczkolwiek na prośbę klienta jest taka możliwość. Koszty przesyłki są doliczane przy składaniu zamówienia i są one zależne od wybranej metody dostawy oraz lokalizacji klienta. Przy zamówieniach poza EU, nie odpowiadamy za naliczenie jakichkolwiek opłat, zależnych od praw obowiązujących w danym kraju.

Uszkodzenie produktu podczas dostawy

W przypadku otrzymania produktu(-ów), które zostały uszkodzone podczas dostawy, prosimy kontaktować się z nami, odpisując na potwierdzający zamówienie e-mail w celu wyjaśnienia tej sytuacji, przedstawiając dokładny opis problemu. Prosimy o zrobienie zdjęć uszkodzone przedmiotu w oryginalnym opakowaniu, tak żebyśmy mieli podstawę do podjęcia odpowiednich działań wobec firmy dostawczej. Bylibyśmy także wdzięczni za przedstawienie imienia i nazwiska osoby dostarczającej przesyłki, jak i datę oraz godzinę, kiedy taka paczka została odebrana. Wszystkie te informacje będą dla nas niezwykle pomocne.

Zawartość strony

Staramy się na bieżąco aktualizować naszą stronę, aczkolwiek nie możemy być pewni w 100%, że wszystkie podane tutaj informacje są aktualne. Dlatego, prawnie nie odpowiadamy w żaden sposób za poprawność informacji na naszej stronie. Zdjęcia przedmiotów są symboliczne i nie przedstawiają właściwych właściwości produktu (kolor, szczegóły, dodatkowe wyposażenie itp.). Takie błędy wynikają z odchyleń technicznych, lub pomyłek człowieka. Zmiany w obecnym, nowoczesnym świecie są tak gwałtowne, że niemożliwym jest nadążenie za wszystkimi nowymi informacjami na stronie, jako, że ich wprowadzenie zajmuję trochę czasu. To się tyczy szczególnie ceny jak i właściwości produktów. W przypadku znalezienia jakichś błędów, prosimy o poinformowanie nas o tym przez e-mail. Dziękujemy bardzo za wszelkie sugestie.

Prawdopodobne ryzyko

Przy zakupie jakiekolwiek przedmiotu na naszej stronie internetowej (własność FEDE & AMORE d.o.o.), kupujący jest odpowiedzialny za ówczesne zorientowanie i zastosowanie się do obowiązujących praw federalnych, stanowych, lokalnych i międzynarodowych związanych z własnością, posiadaniem, noszeniem, przenoszeniem, wysyłaniem i jakimkolwiek użytkowaniem zakupionego produktu. Kupujący zgadza się na wypłacenie odszkodowania i FEDE & AMORE d.o.o. nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek roszczenia, wynikające bezpośrednio lub pośrednio z zakupu, posiadania, transportu czy użytkowania zakupionego produktu naruszającego prawo federalne, stanowe czy lokalne. Informacje w tym katologu, moga zostać zmienione bez wcześniejszego poinformowania. FEDE & AMORE d.o.o. zastrzega sobie prawo do dowolnej zmiany czy modyfikacji produktów, materiałów, pomiarów, specyfikacji technicznej, ceny czy dostępności.

Wysyłka

Wysyłka jest zawsze darmowa, jedynie przy wyborze płatności przy odbiorze, pobieramy opłatę, którą można zobaczyć składając zamówienie. Kupujący jest zobligowany zapłacić taką prowizję, gdy zdecyduję się na płatność przy odbiorze.

Kontakt

Dostawca będzie kontaktować się z klientem poprzez dostępne środki łączności, ale jedynie pod warunkiem, że użytkownik nie wyrazi sprzeciwu przeciwko takiej formie komunikacji. Reklamy w formie elektronicznej oraz przez SMS będą wyraźnie zaznaczone jako reklamy. Nadawca będzie widoczny, a takie materiały reklamowe odpowiednio oznaczone. Takie reklamy, będą również dokładnie przedstawiać warunki uczestniczenia w danej w promocji. Zawsze będzie możliwość anulowania subskrypcji z dokładnymi instrukcjami, aby nie otrzymywać już więcej takich materiałów reklamowych. Decyzja o nie otrzymywaniu materiałów reklamowych, zostanie uszanowana przez dostawcę.

E-wiadomości

Przy zapisie do e-wiadomości, użytkownik wyraża zgodę na periodyczne bycie informowanym o nowościach na stronie, specjalnych promocjach czy nowych usługach. Dostawca zobowiązany jest nie nadużywać, ani nie przekazywać adresu e-mail użytkownika osobom trzecim. Użytkownik może w każdej chwili anulować subskrypcję biuletynu.

Prawa autorskie

Zawartość stron internetowych należących do FEDE & AMORE d.o.o., w tym informacje, opisy produktów, szablon graficzny, technologia, zdjęcia produktów i inne elementy strony są własnością FEDE & AMORE d.o.o. i są chronione przez ustawę 83 z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim I prawach prokrewnych, a także inne regulacje prawa autorskiego i nie mogą być powielane, ani używane bez uprzedniej zgody pisemnej FEDE & AMORE d.o.o. Wszelkie naruszenia praw autorskich, będą zgłaszane odpowiednią drogą prawną.

RozwiÄ…zywanie dysput

Wszelkie dysputy, postaramy się rozwiązać poprzez wzajemne porozumienie. W takim przypadku, klient wysyła e-mail, opisując swoją skargę, a firma w przeciągu najbliższych 6 dni roboczych podejmię i przedstawi swoją propozycję. Jeżeli klient nie będzie w stanie rozwiązać sporu poprzez wzajemne porozumienie, może w takim przypadku zgłosić sprawę do sądu. Nie uznajemy możliwości rozwiązania dysputy za pomocą kontrahenta w sporze pozasądowym.